Holdtræning for voksne

Gør noget godt for dig selv! - for din kondition og din krop! - og for dit gode humør!
Betal pr. gang: Betal 100 kr./år + 25 kr. pr./booking
Betal pr. måned: Betal 125 kr./måned + 0 kr. pr./booking
Vælg Hold + Fitness - og betal 0 kr. pr. /booking

Mandage kl. 16.45-17.45
Torsdage kl. 9.00-10.00
Yoga smidiggør og styrker kroppen samtidigt med at den virker afstressende og spændingsfrigørende. Der arbejdes med dybe og intense stræk, og der bygges op til sværere variationer. Nogle stillinger udfordrer koncentrationen, andre balancen eller udholdenheden. Alle kan være med, da der altid tages udgangspunkt i den enkeltes fysiske formåen.

Se PR-video

Funktionel træning

Cirkeltræning i gymnastiksalen udfordrer dig og giver dig styrke, kondition og udholdenhed som ingen anden motionsform.
- Du presser dig selv ved hele tiden at sætte nye mål, og du mærker hurtigt resultaterne ved den rå powertræning.
- Du bruger både din egen krop og forskellige træningsredskaber i øvelserne, der er simple og varierede. Uanset om du er i rigtig god form eller om du er nybegynder, vil du få noget ud af træningen.
- Antal gentagelser og øvelsens sværhedsgrad tilpasses dit niveau.

Kom og træn med!
Tilmeld dig til Funktionel træning v/John via "Bliv medlem"
Du betaler 125 kr. pr. måned - og vælger selv om du træner 1, 2 eller op til 3 gange pr. uge.

JungleSports slyngetræning

JungleSport i Skalbjerg er slyngetræning med motiverende musik.
Slyngetræning er en funktionel træningsmetode, hvor du bruger to slynger til at træne i, så du effektivt kombinerer core- og styrketræning med slynger.

Tilpasses dit træningsniveau.
Med Jungle Sports holdtræning tilpasses hver øvelse til den enkelte udøvers træningsniveau som en naturlig del af gruppetimen.
- Du justerer selv belastningen ved at tilpasse, hvor meget modstand du lægger i øvelsen i form din egen kropsvægt!
Det betyder at hver enkelt opnår et optimalt træningsudbytte uanset køn, alder eller træningsniveau

Motiverende musik og skiftende øvelser
Vi træner til motiverende musik. Når øvelserne er indlært, så kobles en serie øvelser, så der trænes i 60-sekunders intervaller med skiftende øvelser og dermed også muskelgrupper.

Instruktør: Bjarne Stenhøj Hansen - 29451444

Se PR-video